088-3747300 info@smartcenter.nl Paasheuvelweg 1 Amsterdam

Dit is waar we goed in zijn

All

Intergamma

Met formules als GAMMA en KARWEI helpt Intergamma kanten bij de keuze van de juiste producten voor oplossingen in en om het huis. GAMMA (Intergamma) wilde middels de opstart van chatservice “Datvraagik.nl” op een onderscheidende manier een chat hulpdienst voor consumenten met klusgerelateerde vragen, lanceren. Vervolgens is daarnaast een ondersteuningsvraag ontstaan voor de webcare voor zowel GAMMA als KARWEI.

Lees verder

Mathot Medische Speciaalzaken

Het familiebedrijf Mathot bestaat sinds 1897 en is een betrokken, groeiende leverancier van medische hulpmiddelen. Mathot won de aanbesteding van een groter zorgverzekeraar. Mathot werd daarmee één van de twee leveranciers van stoma hulpmiddelen waaruit de verzekerden konden kiezen. Er ontstond dus direct een kans om een nieuwe, grote groep klanten te binden.

Lees verder

Supportteam voor kwaliteitverbetering

Deze overheidsorganisatie zorgt voor vrijwel alle elektronische diensten van de overheid, waarvan DigiD en MijnOverheid de bekendste zijn. Er komen iedere dag 2.000 calls binnen bij een extern callcenter. 97% van de telefoontjes, e-mails en social media berichten kan daar worden beantwoord. De overige 3% wordt doorgezet naar de tweede lijn die de overheidsorganisatie zelf beheert.

Lees verder

Oxxio

Oxxio levert groene stroom en gas aan particulieren en de zakelijke markt. Door de snelle groei van het klantenbestand was het voor Oxxio moeilijk om haar klantenservice in hetzelfde tempo mee te laten groeien en de kwaliteit op peil te houden. Vervolgens was het moeilijk om de ontstane achterstanden weg te werken, waardoor al snel een vicieuze cirkel ontstond.

Lees verder

Quion

Quion neemt de volledige administratie en serviceverlening uit handen van banken en andere financiële instellingen. In juni 2013 werd het DSB-callcenter verplaatst naar het kantoor van Quion in Capelle aan den IJssel.

Lees verder