Meer rendement uit klantcontact?

SmartCenter richt een benchmark team in en toetst de performance.

Benchmarken

Heb je het gevoel dat de NPS, klanttevredenheid en/of klantwaarde omhoog kunnen? Of ben je benieuwd welke onderdelen van de klantcontact performance beter kunnen? Dan is klantcontact benchmarken een goede optie.


SmartCenter biedt:

  • Flexibele inhouse klantcontact teams naast jouw eigen inhouse- of facilitaire klantcontactcenter;
  • Advies en inzichten over hoe de klantcontact performance kan stijgen;
  • Maximaal rendement op het eindresultaat, maar ook op deelaspecten zoals bijvoorbeeld Quality Monitoring, slimme (data)analyses en workforcemanagement met behulp van innovatieve tooling.

Benchmarken_Nps_Smartcenter

NPS

Binnen één jaar naar een 9+ op klanttevredenheid - Van Lanschot Bankiers

Benchmarken_Klanttevredenheid_Smartcenter

KLANTTEVREDENHEID

Binnen 6 maanden naar een klanttevredenheid van 8.5 - Wouter Tiems Service Manager Ministerie BZK – Logius

Benchmarken_Total_Cost_Of_Ownership_Smartcenter

TOTAL COST OF OWNERSHIP

>30% kostenreductie binnen één jaar van outsourcing naar insourcing - Theo van Bon, COO Moneyou

Innoveren op het gebied van klantcontact?

SmartCenter is continu bezig met innovaties op het gebied van klant- & medewerkersbeleving. Bent u benieuwd hoe wij het inwerktraject van medewerkers verkorten en leuker maken? Bekijk hier de video van onze SmartGame.
SmartGame